του Τηλέμαχου Χορμοβίτη
Έχουμε και λέμε : την Παρασκευή το βράδυ, όλοι μένουμε με την εντύπωση πως το περιβόητο σκετς της τελετής έναρξης των Ολυμπιακών παρωδούσε τον “Μυστικό Δείπνο” του Λεονάρντο Ντα Βίντσι, οι χριστιανοί (και όχι μόνο) διαμαρτύρονταν και το παγκόσμιο προοδευτικάτο παραληρούσε από ενθουσιασμό για την τόλμη του σκηνοθέτη και δήλωνε χαρούμενο που προσβλήθηκαν οι “θρησκόληπτοι ακροδεξιοί”.
Όλο το Σάββατο και ενώ οι αντιδράσεις μαίνονταν, κανείς από τους διοργανωτές δεν διέψευσε ότι η σκηνή της τελετής αφορούσε το Μυστικό Δείπνο. Ξαφνικά το βράδυ του Σαββάτου, κάποιοι εξυπνάκηδες στα social media ανακάλυψαν πως πηγή αναφοράς για την περφόρμανς δεν ήταν ο “Μυστικός Δείπνος” του Ντα Βίντσι αλλά ο πίνακας του Ηan Harmensz van Biljert, “Συμπόσιο των Θεών”, ο οποίος αναπαριστά τον γάμο του Πηλέα και της Θέτιδος. Οι ίδιοι άνθρωποι που όλη την ημέρα είχαν σαν δεδομένο ότι η παρωδία αφορούσε τον “Μυστικό Δείπνο” και δεν έκρυβαν την χαρά τους γι’ αυτό, τώρα άρχισαν πάλι να κατηγορούν τους “χριστιανοταλιμπάν” πως δεν έχουν ιδέα από τέχνη επειδή δεν κατάλαβαν από την αρχή ποιον πίνακα αφορούσε η περφόρμανς (όπως προφανώς το κατάλαβαν οι ίδιοι). Και πριν από λίγη ώρα, η οι διοργανωτές ζητούν συγνώμη από τους Χριστιανούς που βρήκαν προσβλητικό το σκετς, επιβεβαιώνοντας ότι η αρχική εντύπωση όλων μας ήταν η σωστή. .
Αν τώρα μπερδευτήκατε απ’ όλη αυτήν την ιστορία, μάλλον είστε πλεμπαίοι ακροδεξιοί και το φτωχό μυαλό σας δεν μπορεί να κινηθεί στα υψηλά μήκη κύματος που πιάνουν οι πεφωτισμένοι προοδευτικοί μας.