ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ακολουθήστε μας:
28 November, 2020
ΚεντρικήΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣΗ Χίλντουρ Γκουοναντοτίρ έγραψε ιστορία κερδίζοντας Χρυσή Σφαίρα για την μουσική του “Tζόκερ” 

Η Χίλντουρ Γκουοναντοτίρ έγραψε ιστορία κερδίζοντας Χρυσή Σφαίρα για την μουσική του “Tζόκερ” 

  του Γεώργιου Πισσαλίδη 

Στις Χρυσές Σφαίρες που έλαβαν χώρα την Κυριακή 5 Ιανουαρίου στο Χίλτον του Μπέβερλυ Χίλς  το βραβείο για την Καλύτερη μουσική για Ταινία το κέρδισε η Χίλντουρ Γκουόναντοτίρ (Hildur Guonadottir) για το Joker του Φίλιπ Τόντ 

Με αυτό το βραβείο γίνεται η πρωτη γυναίκα που κερδίζει μονη της Χρυσή Σφαίρα για Καλύτερη Μουσική για Ταινία. Η μοναδική φορά που μια γυναίκα κέρδισε το ανάλογο βραβείο ήταν το 2001, όταν η Λάιζα Γκέρραντ των Dead Can Dance το μοιράσθηκε με τον Χανς Τζίμμερ για την μουσική του “Μονομάχου” του Ρίντλεϋ Σκωτ.

Η Γκουοναντοτίρ για να πετύχει όμως αυτήν την νίκη που αλλάζει την ιστορία των σάουντρακς έπρεπε να υπερνικήσει διαπρεπείς συνθέτες, όπως ο Αλεξάντρ Ντεσπλάτ (“Μικρές Κυρίες”) ο Ράντυ Νιούμαν (“”Ιστορία Γάμου”) ο Τόμας Νιούμαν (“1917”) και ο Ντάνιελ Πέμπερτον (“Oι σκιές του Μπρούκλυν”)  

Όταν πήρε στα χέρια της το βραβείο, δήλωσε: “Είμαι δίχως λόγια, είναι κάτι που δεν μπορώ να πιστέψω. Ευχαριστώ τον Τοντ που μου χάρισε το ταξίδι της ζωής μου για όλη την εμπιστοσύνη και την πίστη που μου είχε και για το πόσο ανοικτός ήταν απέναντι μου” Ενώ ευχαρίστησε τον Άρθουρ Φλέκ, δηλαδή τον Γιοακίν Φοίνιξ που εκανε εύκολη την δουλειά της  με την υπέροχη ερμηνεία του 

Η Γκουοναντονίρ ήταν επίσης υποψήφια και για το τηλεοπτικό “Τσέρνομπυλ” για το οποίο κέρδισε ένα Έμμυ για μουσική τηλεοπτικής σειρας. Η ίδια θεωρεί οτι ήταν υπέροχο που υπήρχαν και οι δύο ευκαιρίες ταυτόχρονα γιατί αυτά τα δύο πρότζεκτ  ήταν εκπληκτικά, διαφορετικά το ένα από το άλλο και τόσο πλήρη. 

Η ίδια δουλεύει εδώ και είκοσι χρόνια στην κινηματογραφική μουσική και δηλώνει ότι στην αρχή της καριέρας της οι σκηνοθέτες δεν εμπιστευόταν γυναίκες ως συνθέτριες και δεν επαιρνε τα μεγάλα έργα Αυτό όπως είπε έχει αλλάξει  με το γεγονός ότι οι σκηνοθέτες έχουν αρχίσει να εμπιστεύονται τις γυναίκες αλλά και μια ισότητα φύλων. Νομίζει δε ότι αυτό την ευνόησε φέτος να έχει δύο μεγάλες δουλειές. 

Η ίδια έχει δηλώσει ότι ο Τόντ την ανεκάλυψε όταν άκουσε την μουσική που έγραψε για το “Sicario 2: Η ημερα του στρατιώτη” και της έστειλε το σενάριο για να εμπνευστεί. Ο Τόντ έπαιξε ζωντανά την μουσική στα γυρίσματα και κάθε σκηνή είναι η αντίδραση του Φοίνιξ στην μουσική που άκουγε  

Όπως είπε πριν λίγο καιρό στο Variety, την “βίβλο του Χόλλυγουντ” η μπακγκράουντ μουσική για τον Τζόκερ γράφτηκε αρχικά για ένα τσέλλο το οποίο ηχογράφησε στο στούντιο της στο Βερολίνο. Μετά στα στούντιο της Νέας Υόρκης προστέθηκε η ορχήστρα 100 ατόμων που σιγά- σιγά ερχόταν στο προσκήνιο μέχρι που το τσέλλο δεν μπορούσε να “αναπνεύσει” Όσο η ιστορια εξελίσσεται, ο Φλέκ νοιώθει όλο και πιο θυμωμένος και όπως λέει η ίδια η ορχήστρα θυμώνει μαζί του Κάτι που επιβεβαιώνει την σκέψη μας, ότι στην πραγματικότητα ο Τόντ κρατά αποστάσεις από τον ήρωα του και τον κρίνει. 

Τωρα μένει να δούμε αν η Γκουανοντοτίρ κερδίσει και το Όσκαρ. Εμείς που από την αρχή δηλώσαμε λάτρεις της μουσικης της, της το ευχόμαστε. 

 

Μοιραστείτε